Wyprawa motocyklowa Słowacja – Morawy(CZ)

W dniu 23.05.2013 r grupa członków IPA Sochaczew wybrała się na wyprawę motocyklową Słowacja – Morawy(CZ). Pogoda był nie najlepsza ale nie było też tragedii. Po przekroczeniu granicy pierwszy dłuższy przystanek to miejscowość Koprivnice - CZ(Koprzywnica) gdzie znajduje się Muzeum Samochodów Tatra i lekkoatlety Emila Zatopka.

Następnie udaliśmy się do m. Rożnov p. Radhostem -  CZ gdzie spotkaliśmy się z Prezesem IPA Rożnov i zjedzeniu obiadu tradycyjnie w Restauracji „Pisecna” – Piasek pojechaliśmy motorami na górę Pustevna (1018m n.p.m), a potem w dalszą drogę która wiodła przez góry i lasy do m. Piestany – Słowacja. Tu po zainstalowaniu się w Hotelu „Piestany” spotkaliśmy się z członkami IPA Piestany. Po dwudniowym pobycie i zobaczeniu różnych atrakcji tej pięknej i turystycznej miejscowości oraz różnych gatunków piw J, w dniu 25.05 pojechaliśmy na Morawy do m. Podivin-CZ która jest położona 70 km od Wiednia i tu również były degustacje lecz nie piw ale wyrobów własnych naszego przyjaciela z Moraw J.  Po drodze odwiedziliśmy policjantów i członków IPA w m. Brezova-Słowacja . W dniu 27.05.13 wyruszyliśmy w drogę do domu inną drogą niż przyjechaliśmy, która obfitowała w piękne widoki i wrażenia z jazdy dla motocyklistów. Łącznie przejechaliśmy 1460km. Uważam że wyjazd się udał wszyscy byli zadowoleni, a ja zabieram się za opracowanie przyszłorocznej wyprawy na Litwę (Sochaczew – Kowno – Wilno – Sochaczew) jak Bozia da i Prezes J.D.

SERVO PER AMIKECO

Tekst: Wojciech Eim

• SDC11106
  • Spotkanie_w_Posterunku__w_m._Brezova_z_czéonkami_IPA_Séowacja_1
  • Muzeum_Techniki_sam._Tatra_i_Lekkoatlety_Emila__Zatopka
  • Spotkanie_z_prezesem_IPA_Ro-nov
  • Wyjazd_z_Sochaczewa_23.05.13_g._6.15

Copyright 2024 IPA Mazowiecka Grupa Wojewódzka. All Rights Reserved.